I mitt forrige blogginnlegg var eg inne på bruken av IKT, Comic Life, som eit verkty for tilpassa opplæring. Denne programvara er eit av tiltaka ein kan gjere seg nytte av for å fremje læringa til elevar med ulike føresetnadar og kunnskapsnivå. Ta til dømes elevar med dårleg motorikk eller dysleksi som vil ha store vanskar med å skrive rett eller forståeleg godt nok. Her har dei moglegheitene til å lukkast både med å finne dei rette orda, vere systematiske og oppnå orden med "finskrift".
I praksis/jobb såg eg også at med prosjektarbeid og bruk av IKT der elevane jobba ilag og hjalp kvarandre, fikk læraren vurdere dei ulike elevane og sjå kva nivå dei var på og kva dei kunne strekke seg til (deira næraste utviklingssone). Dermed hadde læraren fått informasjon om kva tiltak han/ho skulle sette inn på den einskilde eleven.
Med andre ord, IKT kan nyttast både til observasjon av elevane sine kunnskapsnivå og eit verkty for å fremje læring til kvar og ein på sitt nivå.
_______________________________________________________________________
kjelde: Sæterås, Kristin Bakke (2011): Digitale verkty i tilpassa og spesielt tilrettelagt opplæring. Høgskulen i Volda.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar